onsdag 21 maj 2014

I dag blomstrar bruket

Du vackra sol ! Tänk vad man blir glad av sol och värme. Idag riktigt blomstrar bruket av blommor, sol och fågelsång.
Jag har satt ut två rosa pelargoner, en på verandan på gula kontoret och en på de blåa utemöblerna. Det blir så fint och mysigt. Tänk att så  lite kan göra så mycket.

Nu på morgonen så kom Norrmejeriet på konferens och hade Jenny Eklund med sig som ledare under dagen. Jätte trevlig och jag hoppas också att dom får bra dagar här. Första frågan var om det spökar här och jag var snabb på att utlovat spöken i natt, så vi får väl se hur det går med den saken.
Jag ångrande nästan att jag inte la dom i ladugården, dom skulle kanske ha känt sig mer hemma där(Norrmejeriet) och fler spöken är det där än i gula kontoret.


Kan man ha vackrare arbetsplats ?

Inga kommentarer: