söndag 10 augusti 2014

Back on track

Mina två första veckor på semestern var jag helt bortkopplad från jobbet/telefonen och det var ganska skönt. Kan bero på att vi varit i bla Dannmark och haft - ingen uppkoppling. Eller att det var mitt under högsäsong och allt bara rullade på med semestrar och resande för folk.
Men nu börjar telefonen ringa, förberedelser för styrelsemöten och andra möten i augusti börjar ligga på trots semester, projektskrivningar som måste tas tag i omgående osv.
Å då tänkte jag...nu kan jag kanske skriva lite i bloggen också, som jag faktiskt har saknat under semestern.
Jag känner mig fulladdad efter en otroligt härlig semester och har hittat några saker under resan som jag vill förverkliga på bruket.  En enkel trälek anordning (se bild) och en häng hörna /myshörna på bruket. (utförligare beskrivning kommer)
Känns kul och inspirerade, men jag vet inte inte om killarna på jobbet tycker det lika kul att jag kommer tillbaka med alla möjliga idéer. :)
Vi får se!


Kan väl vara kul?

Inga kommentarer: