torsdag 3 december 2015

Grattis Kafé Anno 1762

Detta är ju sååååå roligt! Får man vara så barnsligt kär i en arbetsuppgift? Ja, svara jag då själv. Det är dom roliga uppgifterna som ger näring och lust och gör att man orkar med det som råkar vara lite tråkigare. Hemsidan pratar jag om.
Jag har nu tagit kontakt med Viktor som byggt vår hemsida och fått till förändringarna som jag ville göra. Rubriker till bilderna så man ser vad som döljer sig under dom och att matsedeln för herrgården får en egen plats.
Sen har jag utlyst en tävling på hemsidan, svaret finns så klart gömt i texten på hemsidan. Faktiskt på flera ställen. Detta för att locka folk att gå in på sidan och se om någon är in överhuvudtaget. Och tamme tusan, jag har redan fått ett svar. Så kul! Så skynda in och kolla in min tävling och leta svaret. 21 dec kommer jag att ringa upp en glad vinnare eller förhoppningsvis tre vinnare till priser.

Vi måste så klart gratta och hurra för vårt fantastiska Kafé Anno, som fick pris på företagsgalan.
För berömvärd insats inom kategorin MILJÖ.
Moteveringen:
Genom att använda miljön och hållbarhet som en del av affärsidén har detta företag årligen lockat ( tio) tusentals besökare till kommunen och även bidragit till rekommendationer av White Guide sedan 2013.
Stort grattis Mona med personal.

Stort GRATTIS Kafé Anno och Mona



Inga kommentarer: