måndag 23 juni 2014

1:a dagen på säsongen

Jag nu har snart första dagen på säsongen snart gått. I natt var jag nästan sömnlös pga. alla affischer, skyltningar, broschyrer osv som inte var utprintade och uppsatta. Men det mesta löser sig, det vet jag ju (förutom i natt) och så har det även blivit i dag. Man hinner verkligen mycket bara man sätter den sidan till och sen kommer det ju inte hur mycket folk som helst första dagen.
Men besökare har vi haft. Några har till och med gått barfotabanan på lekstigen :)

Sen har vi tydliggjort utställningen i galleriet, där alla aktörer på bruket visar upp sig. Se bilden.
Tack Ida Reichlin, Idas mamma och en tjej till för idén. Jag funderade på hur man skulle förstå varför alla prylar står i galleriet, men jag jobbade på med att få ut en karta och tydliggöra på den. Men dom tyckte - smäll upp en stor text bara. Sagt och gjort, snyggt eller inte så är det då tydligt i alla fall  :)

Jag sover nog bättre i natt!

 
 
Husbilarna har kommit :)

Inga kommentarer: