torsdag 5 juni 2014

Solig dag

I dag har verkligen värmen kommit, det sista jag och Jonny gjorde innan vi for hem var att bära sängar. Då kände man att man hade lite för mycket kläder på sig :) SKÖNT! (att känna värmen)

I dag har jag haft besök av dagcenter som gjorde en intervju med mig till en tidning som dom har.
Vi gjorde en liten guidning runt bruket och jag visade dom bla i hyttan, vi pratade om vad man gjorde förr på bruket och vad man gör i dag på bruket.
Jätte trevligt!




Förmiddagen gick åt till att boka in besök, fixa med fakturor och lägga in lite information på hemsidan (via Jennie Stensson)
Sen tog jag mig en tur runt brukets postlådor och delade ut några inbjudningar till Herrgården i morgon. Herrgården kommer nämligen att ha öppet från 14.00 och bjuda på en lättare meny och dom har öppet så länge det finns gäster.
Så kom och besök herrgården på nationaldagen, en liten uppmaning!

Inga kommentarer: