måndag 25 augusti 2014

Giftemål, konferens, möten och städ

Andra veckan på gång efter semester och det har varit som en rivstart.
I veckan har vi flera konferenser, både dagkonferenser som i dag (Umeå kommun) och övernattnings konferenser resten av veckan. Det blir många ombäddningar :)
Har också haft ett lunchmöte med kommunen, regionvästerbotten och några från stiftelsen Olofsfors bruksmuseum. Det är alltid spännande när olika myndigheter sätter sig ner och diskuterar framtid, projekt osv. Så nu får vi bara vänta och se vad detta möte sådde, till våren kanske vi ser något resultat.

I morse var det första dagen på alla år här på bruket som jag tänkte - men jag vill inte gå på jobbet.
Det har faktiskt inte så mycket med jobbet att göra utan min dotter, hon och Chrille gifte sig nämligen i helgen på bruket.
Och när man tillbringat tid på bruket hela fredag dag och kväll, från 10.00 till 04,00 på lördag och städa hela söndag (från 12-18,30) så kände jag när telefonen ringde i morse - det kan bara inte vara måndag i dag. Jag har ju varit på jobbet hela helgen.
Men det blev ett fantastiskt bröllop och brudparet och gästerna är nog väldigt nöjda, så även jag :)
Nu när jag är på jobbet så är jag glad över alla städning i helgen.
Den här helgen har blivit som en mix mellan privat och jobb.


Kan ju inte låta bli att lägga ut en privat bild i min jobblogg.

Inga kommentarer: