tisdag 3 februari 2015

10 000 st besök är här :)

Nu har jag gått från fyrsiffrigt till femsiffrigt när det gäller antal besök på bloggen :) helt otroligt.
Över 10 000 st besök. Skulle vilja fira, men hur? Hoppa högt? Tårta?
Slår jag ut snittet på antal besök och antal inlägg så ligger jag på över 80 st personer per inlägg. Det tycker jag är jätte, jätte bra. Nu skrattar säker superbloggarna som har flera hundra eller flera tusen per inlägg, men jag tycker det är bra.
Tre till fyra klasser, två fulla bussar,  dubbelt så många som arbetar på vita huset (kommun huset i Nordmaling), mer än tre hyllplan (Billys bokhylla) med böcker,  mer än sju fotbollslag,  mer än två månader, nästan tre månader... ja ni fattar hur många /mycket det är ?
Per inlägg !

Vid 10.00 tiden hade vi nu schematräffen som vi flyttade i går pga snöflyttning. Det känns jätte skönt att semester och arbetsschemat är spikat inför säsongen, så får man börja fixa med guiderna, när kan styrelsen hoppa in och räkna på vikarierna och deras tid.
I morgon får jag skicka ut om guideträff och bruksgrupps träffen (som är flyttat två gånger).

Vid lunch försökte Stefan Markström ( en av våra konstnärer på bruket) smita förbi kontoret utan att titta in. Jag ringde direkt och sa att det fanns kaffe om han ville ha. Det ville han.
Det känns som jag aldrig träffar bruksgruppen nu för tiden, både att jag jobbar mindre och att aktörerna också har andra jobb som dom är på vissa dagar.
Saknar dom!
Tänk om vi kunde ha måndagskaffe tillsammans en gång i veckan. Jag vet att det inte går, men man får väl önska sig det i alla fall.

Hoppa högt för att fira 10 000 st strecket.


Inga kommentarer: