onsdag 11 mars 2015

Förfrågningar som jag aldrig trodde jag skulle få.

Ibland får man uppdrag/ förfrågningar om saker som man aldrig trodde man skulle vara med om.
17 mars ska jag föreläsa om vår pelletspanna /Anitas panna. Beskriva för företag vad som hände före och efter insättningen av pelletspannan. Va?
Ni får bli förvånade, för det är jag med.
LÖNSAM ENERGIKONVERTERING I INDUSTRI.
Folkhetshus i Umeå.
- träffa branschledande experter ( bla jag) och lär dig vad du kan spara på att skrifta från fossila bränslen till bioenergi.
Visst är det lite otippat? Om man få bli impad av sig själv, så måste detta vara en sån gång för mig. Jag kanske inte är lika kaxig på kvällen den 17 mars. Men kul ska det bli. Har gjort ett PPP som ska visas och jag ska snacka :)  Men..sanningen?  Får jag chansen att snacka om Olofsfors bruk än hur vinklingen är, så tar jag den.








Inga kommentarer: