fredag 9 oktober 2015

Fjolårets byggnadsvård, själavård och skönhetsvård

Jag tycker själv att det var lite roligt med före och efterbilder på det som är gjort när det gäller byggnaderna.
Det blir så otroligt tydligt så fint vi gör.
Tror snart att när personalen ska klippa sig eller byta glasögon så ska vi ta före och efter bilder :)
Eller en bild för varje år, så vi kan se förfallet. Till skillnad från byggnaderna som blir finare och finare.
Så jag kör delar av 2014 år skönhetsvård, alltså en liten favorit i repris för min egen del.
Så även om vissa tycker att det händer väldigt lite av ditt och datt ( ditt = utställningar, datt = upplevelser) så fixar vi och trixar i alla fall och jobbar på så gott det går.



Kilboden vid kättingsmedjan
Kilboden som ny. Möjligen lite gles dörr, men annars
Räcket på kvarnen
Som nytt :)
Ja detta vet jag inte hur det gick till....men jag får inte till bilden. Ni får lägga huvudet på sne ...
Snygg och säker

Inga kommentarer: